Behöver lite hjälp att hitta en biljett, Stockholm-Brasilien//Bogota-Stockholm

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Bryant, 29 Maj 2012.

1. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänkte be er om lite hjälp att hitta en billig biljett. Jag själv har kört fast och behöver er som kan tänka utanför boxen :).

Det jag kan hitta (och som går att boka) är med Lufthansa/TP för 10700:-. Utresa runt 20 dec(Stockholm -Brasilien) och hemresa en månad senare (Bogota - Stockholm). Det är inte jag själv som skall åka. Vart de landar in i Brasilien är inte så viktigt.

Tack!

2. Om de måste flyga runt 20 dec, då priset ligger någonstans 10.000 SEK inkl. skatter och uppåt.
    Det är pga Bogota är lite udda resemål från Europa och det finns få flygbolag som flyger mellan Europa och Bogota.

3. Hmm.... Läste för någon dag sedan om ett bolag som skulle starta en ny linje till Bogota från Europa. Ska se om jag kan hitta informationen :)

EDIT: Falksklarm... Det var Avianca som ökade frekvensen mellan Madrid & Bogota...

Last edited: 29 Maj 2012
  4. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Behöver lite hjälp att hitta en biljett, ARN-Brasilien//Bogota - Arlanda

Ok. Hittade ARN-GIG//BOG-MIA-LHR-ARN för 9700:- via ita. Jag fortsätter jakten..:)

1 person likes this.
  5. Det beror påutresdatum, men British Airways/American Airlines kombo biljett kostar också runt 9.700 SEK inkl. skatter

Stockholm-(British Airways)-London-(British Airways)-Sao Paulo

Bogota-(American Airlines)-Miami-(British Airways)-London-(British Airways)-Stockholm

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!