Behöver 8000 Miles & More poäng

Diskussion i 'Lufthansa Group, Miles & More' startad av robban75, 22 Juli 2013.

1. robban75

robban75 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag saknar 8000p för att nå nästa level på mitt Miles & More Lufthansa konto. Blir inte klok på vilka hotell som ger STATUS miles? Vore kanon om någon här ute vet vart jag kan få ihop STATUS miles snabbt och enkelt..

2. Alx

Alx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns INGA hotell eller markbundna partners som ger status miles till Miles&More. Enda sättet att tjäna status miles är genom att flyga med flygbolag inom Star Alliance. Snabbast och lättast men sällan billigast är att flyga i business class eller first class på Lufthansa eller Lufthansa group eftersom det ger flest poäng. I ekonomi är det viktigast att se till att den bokningsklass man bokar ger 100% poäng för flugna miles.

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är din nästa nivå? Om det är Senator kan det vara värt att försöka skrapa ihop dem men är det FTL så skulle jag inte bry mig.

4. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har jag förstått rätt så skulle en anledning kunna vara att man håller liv i sina miles som FTL?!

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Beror väl på hur många miles man har, men att flyga ihop 8k kan ju kosta en del. Man får fundera på om det är värt det.

6. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Går nog att nå British Airways Guld för samma pris som det kostar att få ihop 8000 Miles&Less.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!