BC.se träff i Stockholm i mellandagarna (förslag fredag 28:e)

Diskussion i 'BusinessClass.se' startad av Dr. Miles, 16 December 2012.

1. Jag är inte i Stockholm då och jag misstänker att inte rvarttinen heller, men det hindrar inte att andra organiserar BC.se träff i Stockholm.
    Kan någon ta hand om BC.se träff under mellandagarna om det finns intresse?

1 person likes this.
  2. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad innebär det att man skall göra då? :)

3. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Man kan väl göra både och..? Eller måste man välja?

1 person likes this.
  4. rvarttinen

rvarttinen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Det är lite (!) admin att ta emot alla anmälningar, boka bord, förhandsbeställa eventuell mat ,etc. Skicka mig ett P;M så kan du få "alla" detaljer om hur du enklast fixar en träff på Monks (vi har en deal på gång).

Och, jo, jag är hemma i mellandagarana, men är rätt upptagen .. men, en liten stund kan jag nog komma förbi och prova lite jysst julöl! :)

5. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vi kan ju ta den enkla varianten och bara säga en tid då vi ses på Monks... Jag misstänker att det är rätt många som inte kan i mellandagarna, så vi borde inte bli överdrivet många.

6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kan nog vilken dag som helst och tycker det skulle vara lagom med att bara ta en öl och lite nötter i baren. Man lär ändå vara så mätt av all julmat.

7. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag är helt klart med på detta! Är ledig torsdag-söndag så de är perfekt! :)

8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon mer än jag som kan tänka sig dyka upp på Monks en sväng under mellandagarna? Personligen skulle jag föredra imorgon fredag runt 17..

9. simon_says91

simon_says91 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Imorgon kan fungera för mig! Har en släkting vars vän kommer från Australien och han ska bli pilot så de vore klockrent :)

10. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag åker nog in och tar mig en öl eller två imorgon så får vi väl se ifall någon mer dyker upp.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!