Senaste nytt

BC.se Stockholm lokal träff på 6 dec 2011 kl. 18 på Monks

rob74

Medlem
Rackarns! Flyger GOT-ARN-KRN på onsdag 7/12... Får se om jag kan göra en smärre ändring i schemat, men troligtvis inte.
 

rvarttinen

Medlem
Rackarns! Flyger GOT-ARN-KRN på onsdag 7/12... Får se om jag kan göra en smärre ändring i schemat, men troligtvis inte.

Aj då! Men, det går fler "tåg". Men om du kan jsutera schemat.. ja, det vore jättekul om vi kunde ses! Men, vi ser till att ordna fler träffar. Det som blir riktigt kul är om vi kan ses vid olika tillfällen utanföär ens egna "hemmabas". Vi börjar med Monks den 6:e i Stockholm och de som kan får mycket gärna komma, extra kul om någon "utsocknes" har möjlighet ... med lite tur kanske vi kan ses i KRN eller GOT vid något tillfälle? Eller någonstans längre bort, det har väl glunkats om en middags träff på CPH?

En annan sak: vi ska nog kanske se över en del metaforer, "det går fler tåg" torde väl egentligen vara " det går fler flyg" i ett forum som detta!? :)

Har också förstått, oinitierad som jag är, att dessa träffar kallas "DO". Vad står det för?
 

Dr. Miles

Expert
Någonstans centralt är att föredra. Chansen att jag är hemma är nog störst att jag är hemma om det sker en lördagkväll, men då är troligen alla andra upptagna. Sikta på en tisdag eller torsdag kanske?

Det var lite synd att träff inte är på lör/söndag. Annar hade vi kunnat betala med SAS Diners kort och få dubbla poäng... ;)
 

agehall

Medlem
Mmm, det sved lite idag när jag bokade hotell. Hilton började sin december-rea idag, och jag vågade inte vänta tills imorgon med att boka.
 

rob74

Medlem
Aj då! Men, det går fler "tåg". Men om du kan jsutera schemat.. ja, det vore jättekul om vi kunde ses! Men, vi ser till att ordna fler träffar. Det som blir riktigt kul är om vi kan ses vid olika tillfällen utanföär ens egna "hemmabas". Vi börjar med Monks den 6:e i Stockholm och de som kan får mycket gärna komma, extra kul om någon "utsocknes" har möjlighet ... med lite tur kanske vi kan ses i KRN eller GOT vid något tillfälle? Eller någonstans längre bort, det har väl glunkats om en middags träff på CPH?

Kollade lite och det verkar som om att jag blir kvar i Göteborg till onsdag. Hade varit trevligt, men som sagt: "Det går fler flyg". :)
 

Bryant

Medlem
Jag bor i sthlm och är intresserad. Jag har bläddrat igenom tråden men frågar ändå. Är det något datum spikat?
 
Toppen