Senaste nytt

BC.se 7:e Stockholms träff: 2013-JAN-10 kl. 18 på Monks Wallingatan

Vill du delta BC.se 7:e Stockholms träff på torsdag 10 jan 2013?


  • Total voters
    25

rvarttinen

Medlem
Finns det någon planering längre fram i tiden för när det är träffar på monks så jag kan av en slump lyckas planera in besök i kungliga huvudstaden när det blir?

Jo, det finns en plan. Den är dock inte officiell, och helt utarbetad, ännu. Håll ut, det kommer ... !..
 

rvarttinen

Medlem
Ok alla glada! Vi blev totalt sex personer som går till Monks i övermorgon:

Dr. Miles
simon_says91
Jan Petterson
bjornstrom
Kricka
rvarttinen

I och med at vi "bara" blir sex pers. på torsdag så behövs ingen förbeställning av maten. Utan vi kan ta det på plats då.

Hoppas 011430121 kan komma trots sjukdom, då blir vi i så fall en sjunde.
 
Last edited:
Ok alla glada! Vi blev totalt sex personer som går till Monks i övermorgon:

Dr. Miles
simon_says91
Jan Petterson
bjornstrom
Kricka
rvarttinen

I och med at vi "bara" blir sex pers. på torsdag så behövs ingen förbeställning av maten. Utan vi kan ta det på plats då.

Hoppas 011430121 kan komma trots sjukdom, då blir vi i så fall en sjunde.

Kul att se att vi blir några i alla fall, jag plockar med mig kameran för lite dokumentering om de är lugnt med alla deltagare :) ? Kommer nog dyka upp tidigare om någon vill ses tidigare? Är ledig hela dagen så...
 

rvarttinen

Medlem
Kul att se att vi blir några i alla fall, jag plockar med mig kameran för lite dokumentering om de är lugnt med alla deltagare :) ? Kommer nog dyka upp tidigare om någon vill ses tidigare? Är ledig hela dagen så...

Att du tar några bilder under kvällen är ok för mig, vi kan kolla med övriga...

Själv försöker jag också komma lite tidigare, men åker direkt fån jobbet, så jag kan inte säga hur pass tidigare jag blir, om alls tidiagre än 18:00 ... om du har möjlighet så ta gärna bordet i besittning om det är klart.
 
Last edited:
Att du tar några bilder under kvällen är ok för mig, vi kan kolla med övriga...

Själv försöker jag också komma lite tidigare, men åker direkt fån jobbet, så jag kan inte säga hur pass tidigare jag blir, om alls ... om du har möjlighet så ta gärna bordet i besittning om det är klart.

Okej, ja absolut så dom som inte vill va med på bild ska inte behöva :)

Okej, men i vilket namn står bokningen i eller säger jag bara att jag är från businesclass.se :) ?
 
Toppen