Senaste nytt

BC.se 7:e Stockholms träff: 2013-JAN-10 kl. 18 på Monks Wallingatan

Vill du delta BC.se 7:e Stockholms träff på torsdag 10 jan 2013?


  • Total voters
    25

agehall

Medlem
Jag har funderat lite. Kan vi inte bara kalla dessa träffar för "inofficiella bc-träffar" och de som ordnas av teamet för "officiella bc-träffar"? Därutöver kan gold nights och annat ordnas.

Mitt förslag är alltså att vi bara lägger till "inofficiell" eller "officiell" beroende på vem som ordnar. Hur låter det?
 

rvarttinen

Medlem
Gott Nytt på er allihop!

Så, det börjar dra ihop sig till den 7:e träffen i Stockholm. Tretton personer har sagt att de vill komma, enligt enkäten. Men, för att göra det hela lite lättare och för att lägga en slutgiltig bokning hos Monks, så:

- Kolla in vad du vill äta på: Monks Café | Restauranger, bryggerier och ölfrämjande i Stockholm
- Skicka ett PM till mig, senast 2013-01-08 (tisdagen), så kommer du med på listan.

Vi kommer ha bord på Monks Café & Brewery på Wallingatan 38.


Deadline är alltså tisdag 2013-01-08, EoB. Då skickar jag beställningen till Monks med det antal vi slutligen blir och vad vi vill äta.

Vi behöver göra så här i och med att vi verkar bli så pass många; då behöver restaurangen maten förbeställd.

Bara komma och ta något att dricka och träffas? Javisst! Det går bra, men om du vill ha en sittplats vid bordet så skicka ett PM till mig.


Väl mött! Ska bli kul, återigen, att ses med massor av inspirerande och roligt reseprat!

//Robert


P.S. - Tips vad gäller just med Monks; har du druckit något extra gott öl, eller vin, när du var någon annanstans i världen? Något favoritöl från någon del av världen? Det där mikrobryggeriet i Buenos Aires? ... Passa på att kolla vad de har i lagret på Monks. Det är inte helt otroligt att de har just det du söker hemma. De brukar ha 2000+ sorter ... och, mer än 160 olika viner (!).

P.P.S - Skulle du vara ett fan av Mackmyra, ja de har allt från Mackmyra.
 

agehall

Medlem
Attans, jag har fått förhinder den 10e. Ser ut som att det är workshop med jobbet 10-11, så det blir nog svårt att ta sig till Monks på kvällen där. :(
 

Dr. Miles

Expert
Attans, jag har fått förhinder den 10e. Ser ut som att det är workshop med jobbet 10-11, så det blir nog svårt att ta sig till Monks på kvällen där. :(

agehall, det där låter inte så bra.
Du missade förra årets sista BC.se (mini) träff och du missar årets första BC.se träff. :(
 

mry

Medlem
Finns det någon planering längre fram i tiden för när det är träffar på monks så jag kan av en slump lyckas planera in besök i kungliga huvudstaden när det blir?
 
Toppen