Senaste nytt

BC.se 7:e Stockholms träff: 2013-JAN-10 kl. 18 på Monks Wallingatan

Vill du delta BC.se 7:e Stockholms träff på torsdag 10 jan 2013?


  • Total voters
    25

Jacob

Medlem
Inget bra datum för mig heller. Går det inte att lägga en träff under mellandagarna istället? Göteborgarna körde en sådan förra året och det var bra uppslutning.
 

rvarttinen

Medlem
Vi kan ju ta den enkla varianten och bara säga en tid då vi ses på Monks... Jag misstänker att det är rätt många som inte kan i mellandagarna, så vi borde inte bli överdrivet många.

Absolut! Det går att göras rätt enkelt .. dock, bara dricka -> då får man hålla sig i baren... vår deal omfattar bordsbokning, käk, etc.

Vad sägs om torsdag den 27:e eller fredagen den 28:e för en snabb julträff?
 
Under 2013 tycker jag att vi ska göra skillnad på events skapade av BusinessClass.se och events skapade av medlemmar - både i form/innehåll och i hur det presenteras här på sidan.
 

Magino

Medlem
Håller med bjornstrom.. Det vore smidigt om man kunde göra en skillnad på de event som är planerade av teamet bakom BC och de som medlemmarna drar ihop på eget bevåg. Men som agehall nämner hade det varit smidigt ifall vi hade några klara etiketter på vad vi kalla de olika event.
 

Dr. Miles

Expert
Under 2013 tycker jag att vi ska göra skillnad på events skapade av BusinessClass.se och events skapade av medlemmar - både i form/innehåll och i hur det presenteras här på sidan.

Du pratade något om Gold Night eller Golden Night vid presentation före BC.se julbord.
Är det det du pratar om?
 
Det jag menar är att besökare som är utanför den innersta kärnan lätt ska kunna bedöma huruvida ett event är arrangerat av BusinessClass.se (teamet/redaktionen) eller av en medlem på eget bevåg. Det ena behöver inte vara bättre än det andra men det är en klar skillnad.

Under julavslutningen nämnde jag ambitionen att införa "Gold Nights" där ett flygbolag eller liknande får chansen att möta Guldmedlemmar för feedback och intressanta diskussioner under trevliga former. Det är inget vi formaliserat ännu men jag hoppas att kunna arrangera ett par kvällar som detta under 2013.
 
Toppen