Senaste nytt

BC.se 4:e Stockholms träff: 2012-JUN-19 kl. 18 Monks på Wallingatan

Hur ska vi planera BC.se Stockholms träff i framtiden?

  • Vi spikar ett fast datum varje eller varannan månad.

    Votes: 25 73,5%
  • Vi bestämmer varje gång när vi ska ha träffen.

    Votes: 9 26,5%

  • Total voters
    34

Palazzi

Medlem
Det kan bli lite kämpigt för mig att komma, Jag ska flyga upp till Luleå från Malmö den 18:e och flyger till Göteborg den 21...

Det vore kul om ni kunde tänka er ha en träff på fredagen den 13:e juli med för då kanske jag får stå över denna..

Fredag 13!?:eek: Du är inte skrockfull iaf!;)
 

Dr. Miles

Expert
Jag tänkte att de som är det nog inte flyger den dagen så då är de hemma....

Lite OT.
Vissa flygbolag (Air China t ex) struntar hetl o hållet med att ta bort rad 13 på sina flygplan som europeiska/amerikanska flygbolag gör.
Kinesiska staten tror inte på gud eller djävlen officielt så kör de vanlig nummerordning. :rolleyes:
 

Palazzi

Medlem
Lite OT.
Vissa flygbolag (Air China t ex) struntar hetl o hållet med att ta bort rad 13 på sina flygplan som europeiska/amerikanska flygbolag gör.
Kinesiska staten tror inte på gud eller djävlen officielt så kör de vanlig nummerordning. :rolleyes:

Det är väl "tetrafobi" som gäller istället? (rädsla för siffran 4).
 

Dr. Miles

Expert
Det är väl "tetrafobi" som gäller istället? (rädsla för siffran 4).

Nej, det är folk som inte gillar siffran 4. Staten(som äger bl a Air China) struntar i vidskepliga saker.
Folk kan inte välja partimedlemmar där trots allt. :rolleyes:

Nu är det OT igen med Palazzi...

Tillbaka till ämnet.
Det blir svårt för mig att delta träffen om det blir 18:e, eller tidigare. Men som sagt det är absolut inget krav att jag ska vara med. Ni kan ha kul utan mig. :)
 

Fleury

Medlem
20:e passar mig bra....bestäm ställe ni.
Imperiet brukar jag hänga på........lång bar, bra käk.
 

Dr. Miles

Expert
Enligt Doodle enkät, är det jämnt mellan 18:e och 19:e juni.
Ska vi säga så att vi stänger omröstning(av vilken dag vi ska ha 4:e BC.se Stockholms träff) på måndag 4 juni?
 
Toppen