Senaste nytt

BC.se 3:e Göteborg träff

Agö

Medlem
Jag antog att det kanske skulle bli något 23:e, har haft för fullt upp iom flytt och annat för att ta mig an något än dock, och har lämnat en lucka. Finns det fortfarande ett intresse så blir det väl att kavla upp ärmarna och försöka dra ihop något.

Kan vi få en repetition på vilka som är sugna?

Sugen (har dock åtagande i form av middag kl 20)!
 

GOTATH

Medlem
Är såklart sugen på en träff, men är ute på sjön tills slutet av november. Preliminär avmönstring är 21-28 november...
 

David

Medlem
Tiden går fort framåt, snart är det julbord i Stockholm och det lutar åt att Göteborg kommer ännu mer efter i antal träffar ;-)

... jag slänger ut följande förslag och förstår ifall det är lite kort inpå men det vore kul ifall några är tillgängliga och vill träffas.

Plats: Puta Madre, Magasinsgatan 3 (karta)
Dag: 22 eller 23 november (denna torsdag eller fredag alltså)
Tid: från 18:00

Jag har lagt in en reservation på webben. Vänligen återkom snarast ifall du är intresserad så att jag kan boka/avboka stolar.

Puta Madre | En hyllning till den mexikanska bordellmamman 1918
 
Last edited:

Ruthie

Medlem
Typiskt, nar jag for en gangs skull ar i Sverige sa valjer du en fredag :(
Har varit borta sa mycket i ar sa jag misstanker att gubben kommer att propsa pa landet. Skulle det andras till torsdag ar jag med. (Ursakta, engelsk tangentbord)
 

SvartMjolk

Medlem
Tiden går fort framåt, snart är det julbord i Stockholm och det lutar åt att Göteborg kommer ännu mer efter i antal träffar ;-)

... jag slänger ut följande förslag och förstår ifall det är lite kort inpå men det vore kul ifall några är tillgängliga och vill träffas.

Plats: Puta Madre, Magasinsgatan 3 (karta)
Dag: 23 november (denna fredagen alltså)
Tid: från 18:00

Jag har lagt in en reservation på webben. Vänligen återkom snarast ifall du är intresserad så att jag kan boka/avboka stolar.

Puta Madre | En hyllning till den mexikanska bordellmamman 1918

Bra initiativ, men är tyvärr inte i Göteborg denna vecka.
 
Toppen