Senaste nytt

BC.se 2:a Göteborgsträff

För er som inte kan finns ju loungeträffar. Jag antar det blir många som passerar GOT, ARN eller CPH i dagarna ändå. Redaktionen flyger ned och flyger tillbaka väl så där har man ju minst 4 tillfällen att träffas på ARN och GOT, 2 på väg ner den 22/3 om jag förstått rätt och 2 på väg tillbaka den 23/3.
 
För er som inte kan finns ju loungeträffar. Jag antar det blir många som passerar GOT, ARN eller CPH i dagarna ändå. Redaktionen flyger ned och flyger tillbaka väl så där har man ju minst 4 tillfällen att träffas på ARN och GOT, 2 på väg ner den 22/3 om jag förstått rätt och 2 på väg tillbaka den 23/3.

Jag ska göra min första Malmö Aviation flygning BMA-GOT på vägen ner och tillbakaresan är inte bokad ännu för mig. Pappa bor i Göteborg så jag har bostad :)
 

Jacob

Medlem
Redaktionen flyger ned och flyger tillbaka väl så där har man ju minst 4 tillfällen att träffas på ARN och GOT, 2 på väg ner den 22/3 om jag förstått rätt och 2 på väg tillbaka den 23/3.
Blir som sagt Malmö Aviation från Bromma ner. Fungerade bättre tidsmässigt än SAS och blev dessutom lite billigare.

Men finns det någon vänlig själ som kan och vill gästa en obetydande basmedlem och en icke-medlem till The Yellow Room så vet ni var vi finns... ;)
 
Jag talade just med Rubinen och precis som jag misstänkte har dom rätt fullt på TUR dagarna.

Restaurangen går att boka för 10 personer om vi förbeställer mat och om alla äter...
Just nu jagar jag restaurangchefen för att boka ett 10 personersbord i baren, ska gå att fixa tydligen. Där finns lättare förtäring (barmeny) och mycket gott att kyla strupen med.
 
Toppen