Senaste nytt

BC.se 2:a Göteborgsträff

Dr. Miles

Expert
Nu har jag stangt Doodle enketen och det ser ut som 22 mar som galler.
Ni som deltar BC.se traff den har gangen, har ni bestamt var ni ska motas?

Hoppas att ni kommer att ha trevligt. :)
 

henrik l

Medlem
Vänner, jag måste tyvärr banga den 22:a mars även om jag kryssat. "Arbeit macht NICHT frei":( Ska ner på möten den 23:e, men ha så jättetrevligt.
 

Jacob

Medlem
Nu börjar det dra ihop sig för torsdagen.

Björnström och jag kommer ner till Göteborg och vill förstås gärna träffa så många medlemmar som möjligt!
Så avboka jobb, familj, möten, gympass, tvättider, hundpromenader och annat onödigt och kom och ha trevligt med oss istället. :)

Vi tänkte träffas på Scandic Hotell Rubinen på torsdag 22 mars klockan 19.00.

Hotellet ligger mitt på Avenyn vid Valand, Kungsportsavenyn 24, och har en trevlig bar och restaurang.

http://www.scandichotels.se/sv/Hote...inen/?hotelpage=location&location=detailedmap

Baserat på AHOs undersökning ser det ganska lovande ut med deltagande men det skulle ändå vara bra att få veta vilka som kommer och ungefär hur många vi blir. Skriv gärna ett inlägg eller skicka ett PM.

Väl mött!
 
Riktigt bra initiativ. Jag är dock på konferens/kickoff i Sälen tor-sön. Har grämt mig en del för att jag missar TUR i år, men detta var nästan ännu värre... :(
 

Joakim

Medlem
Då torsdagen sedan länge varit inbokad för TUR, kommer vi givetvis till Rubinen.
Det ska bli kul att träffa både nya och "gamla" (sedan tidigare BC-träff) bekantskaper igen.
Joakim o Anette
 
Toppen