Senaste nytt

BC.se 2:a Göteborgsträff

henrik l

Medlem
Kollade just min kalander och det ser bra ut, kanske man kan ta ngt möte i Gbg och förena med att träffa lite trevliga Bc.se medlemmar:D Kan nog göra mässbesöket avdragsgillt:D
 

Jacob

Medlem
Jag kommer. Bestäm bara dag. skall på mässan och pluggar iata koder redan :)
Träffade några bekanta SAS ansikten på flyget ner till Berlin förra veckan och fick då veta att SAS inte kommer ha någon monter på Tur i år. Det kostade väl lite mer än det gav.

Men vi får väl ordna vår egen IATA-kodstävling istället... ;)
 

Jacob

Medlem
För att återuppliva den här tråden igen så verkar det som rätt många kan ses på torsdag 22 mars.

Lite passande kommer Bjornstrom och jag ner till Göteborg på torsdagen, lite möten och annat på dagen men kvällen är än så länge rätt oplanerad.

Vore kul att styra upp något. Det var ju trevligt sist... ;)
 

MarcusC

Medlem
Träffade några bekanta SAS ansikten på flyget ner till Berlin förra veckan och fick då veta att SAS inte kommer ha någon monter på Tur i år. Det kostade väl lite mer än det gav.

Men vi får väl ordna vår egen IATA-kodstävling istället... ;)

Där ser man. Tror SAS närvarat de gånger jag varit på Tur... Men de drar väl ner på marknadsföringen, borde dock inte varit så dyrt med tanke på hur mycket bransch folk etc som närvarar!

Jag är gärna med på BC träff på kvällen också.
 

Jacob

Medlem
Man kan hoppas att det blir ingen klass 2 stormvarning den har gången. ;)
Det ger ju onekligen lite spänning till flygresandet i alla fall. :D

Tror SAS närvarat de gånger jag varit på Tur... Men de drar väl ner på marknadsföringen, borde dock inte varit så dyrt med tanke på hur mycket bransch folk etc som närvarar!
Jag har varit på Tur fem gånger och vad jag minns har SAS alltid haft en monter. Men tiderna förändras väl. Dock var det en ganska stor monter de hade förra året med ett 20-tal personer som jobbade, den kan inte ha varit gratis.

För att återgå till huvudämnet, hoppas fler har möjlighet att komma med nästa torsdag.
 
Toppen