Senaste nytt

BC bokningsstress när det dyker upp kampanjer

ESSA

Medlem
... Tack igen ESSA för tipset om brunchen! :)

En brunch jag intog för inte så länge sedan själv...

IMG_3473.JPG
 
M

Monkey_Class

Guest
En brunch jag intog för inte så länge sedan själv...

Visa bifogad bild 35726

Ett tips!
Är det något man verkligen bör undvika i Kina (om man inte är en dare devil) är sniglar av alla de sorter. Även om de hävdar att det är "deep sea" sniglar så är det Kina och Kina är Kina.
Finns gött om snigelparasiter i sötvattenssniglarna. Bara arten Clonorchis sinensis infekterar över 30 miljoner människor per år.
 

Swisser

Medlem
Ibland kommer det så många olika bra deals så man vet inte vilken man skall nappa på och om man överhuvudtaget skall slå till. Det blir då lätt att man funderar fram och tillbaka innan man bestämmer sig och väntar med att boka in i det sista. Nu senast fick jag min Qatar 2-for-1 bokad precis innan erbjudandet gick ut (bokad 23:59 och erbjudandet gällde en minut till). Det ger en extra adrenalinkick.
 
D

Deleted member 4971

Guest
Ibland kommer det så många olika bra deals så man vet inte vilken man skall nappa på och om man överhuvudtaget skall slå till. Det blir då lätt att man funderar fram och tillbaka innan man bestämmer sig och väntar med att boka in i det sista. Nu senast fick jag min Qatar 2-for-1 bokad precis innan erbjudandet gick ut (bokad 23:59 och erbjudandet gällde en minut till). Det ger en extra adrenalinkick.

Fördelen med Qatar är väl att den kommer igen :D
 
Toppen