Bassinet i SAS plus på Airbus A340

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av 090034208, 20 December 2013.

1. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Skall åka med familjen CPH-BKK med SAS i vinter. Har bokat go-biljetter men funderar nu på optiontown åtminstone till SAS plus. Finns det babykorg på väggen i SAS plus på 340? Har sökt info/bilder men finner ingenstans. Kanske det bara finns i go och i businessclass?

2. Bryant

Bryant Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska själv resa med infant på SAS A330 till Chicago och fick lära mig att bassinet måste bokas via telefon och det är upp till 24h väntan på en bekräftelse. Vi har ett halvår kvar till resa men vi har en bekräftelse på bassinet.

3. 090034208

090034208 Medlem

Land:
    Finland Finland
    Jag har redan valt platser i samband med bokningen i go, rad 32 som är bassinet plats. Men som sagt, finns bassinet i plus?

4. MrB

MrB Medlem

Jag har för mig att detta går att ordna på rad 14 (första raden i plus). Dessa platser är dock väldigt poppis, så det kan nog bli svårt att få till det via Optiontown.

1 person likes this.
  5. Roger J

Roger J Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om jag reste med spädbarn och redan hade "rätt" plats i Economy med vagga så skulle jag inte lägga pengar på att uppgradera till Economy Extra/Plus på en nattflygning. Ni lär få en bättre flygning med de ursprungliga platserna. Mina 5c.

1 person likes this.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!