Senaste nytt

Baspoäng i familjekonto ger status

jumbooze

Medlem
Hur många ska skaffa statusfru efter detta? Här skulle man behöva skaffa en stor familj i år för att få ihop poängen för i år har jag bränt miles och inte tjänat in så många ;)
 

gdaily

Medlem
Det är ovanligt att familjekontons huvudperson får 100% base miles ävem på de programmen som erbjuder liknande tjänster.
T ex hos Emirates Skywards är det endast 20% av base miles som förs över till huvudkontot.


Emirates:
Can I enrol family members into my account so that I can earn Skywards Miles when they travel? | Emirates


Royal Jordanian:
Royal Jordanian - Family Plus
Å andra sidan har de väl i snitt fem fruar så det jämnar ut sig...
 
Fick mail idag om att intjäning på Familjekonto upphör 8 april, försökte få lite klarhet i vad som gäller framöver, gick så där, då telefonkön var oändlig en fredag eftermiddag, via SAS på facebook blev jag bara hänvisad till: Hei igen, För bästa svar, vänligen kontakta EuroBonus medlemsservice på tel 0770-727 727.
 

JohanA

Medlem
Fick mail idag om att intjäning på Familjekonto upphör 8 april, försökte få lite klarhet i vad som gäller framöver, gick så där, då telefonkön var oändlig en fredag eftermiddag, via SAS på facebook blev jag bara hänvisad till: Hei igen, För bästa svar, vänligen kontakta EuroBonus medlemsservice på tel 0770-727 727.
Det är riktigt surt av SAS att införa en sådan förändring med så kort varsel! Finns mer diskussioner om det här: SAS familjekonto | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

PS.
Fredag? Vilken universum lever du i? ;)
 
Det är riktigt surt av SAS att införa en sådan förändring med så kort varsel! Finns mer diskussioner om det här: SAS familjekonto | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor

PS.
Fredag? Vilken universum lever du i? ;)

Lite av min point, lägg ut informationen på hemsidan istället för att hänvisa till telefonservicen, som med tanke på det som händer i världen har viktigare saker att besvara, än en fråga/svar som borde kommuniceras tydligt och klart på hemsidan.
 
Toppen