Senaste nytt

Barnvänligt på SAS lounge Arlanda T5

ulagun

Medlem
Vid besök igår eftermiddag såg jag till min förvåning att de hade Festis, nutella och lite annat smått och gott som normalt inte brukar finnas..
Lyfte blicken där fanns en skylt med texten "Kids corner"
Trevligt initiativ så här i semestertider :)
 

thh

Medlem
Vid besök igår eftermiddag såg jag till min förvåning att de hade Festis, nutella och lite annat smått och gott som normalt inte brukar finnas..
Lyfte blicken där fanns en skylt med texten "Kids corner"
Trevligt initiativ så här i semestertider :)

Typiskt SAS. Som om jag inte vill ha Nutella... och jag ska behöva trängas med barn :(.

Men det känns faktiskt som förvånansvärt bra ide att ha ett separat bord till barn i semestertider, vilket gör att alla resenärer rimligen får en bättre och mer avslappnad tid i loungen. Även om jag å det kraftigaste vänder mig emot att Nutella skulle vara till barn.
 

ulagun

Medlem
Typiskt SAS. Som om jag inte vill ha Nutella... och jag ska behöva trängas med barn :(.

Men det känns faktiskt som förvånansvärt bra ide att ha ett separat bord till barn i semestertider, vilket gör att alla resenärer rimligen får en bättre och mer avslappnad tid i loungen. Även om jag å det kraftigaste vänder mig emot att Nutella skulle vara till barn.

Fanns även kanelbullar!
Kanelbulle med Nutella är en delikat kombination i lounge miljö
 
Jag kände mig som ett barn i guldloungen på OSL i mitten av juli där jag också noterade kids corner på matdelen... Ljumna vetebullar och en onödigt stor klick av nutella*... Fattades bara ett stort glas mjölk så hade jag övervägt att missa anslutande flyg...

* kan har varit kopia för det var överhällt i en stor skål och stod bara chokladkräm på skylten... Men det var gott oavsett ;)
 
Toppen