Baren på Radisson Blu Riverside i Göteborg utnämnd till Europas bäst designade hotellbar

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Jacob, 2 December 2013.

1. Jacob

Jacob Medlem

Radisson Blu Riverside Hotel Göteborg

Det är bara ett knappt år sedan det nya Radissonhotellet öppnade i Göteborg, beläget vid Lindholmen på Hisingen. På bottenvåningen direkt efter entrén ligger hotellets bar och restaurang kallad Cuckoo's Nest, designad av Erik Nissen Johansen som hade som målsättning att skapa en design som skulle ligga någonstans i gränslandet mellan genialitet och galenskap. Inspirationen…

Se hela inlägget

2. Xilan

Xilan Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bara att gratulera!
    Jag bodde två nätter på Radisson Blu Riverside i augusti och gillade verkligen både hotellet och baren. Det som inte framgår i artikeln är att både maten och servicen var väldigt bra på Cuckoo’s Nest. Vi får se om jag hinner skriva en recension om det små småningom.

3. slå samman?? http://www.businessclass.se/forum/rezidor-hotels-club-carlson/14520-europas-baest-designade-bar.html

4. henkedio

henkedio Medlem

Mycket imponerad av egentligen allt utom service i restaurangen. Spa-avdelningen längst upp är fantastiskt härlig.

5. Tommy Palomäki

Tommy Palomäki Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har spenderat 10 nätter under november på hotellet och tycker att service fungerat bra majoriteten av kvällar på bar/restaurangen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!