Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

Från JFK till BOS flyger American ibland med A321T och inte nya A32B som American kallar nya flottan. Har åkt två gånger med den JFK-BOS
Ok, det visste jeg ikke. Trodde A321T kun fløy Transcontinental. Jeg sjekket akkurat denne flighten og datoen på seatguru og der kommer den opp med 32B, men da er det feil
 

M@GNÜS

Medlem
SeatGuru har fel väldigt ofta... brukar göra en testbokning på American Airlines och då ser man config... i detta fall 1-1...

IMG_7299.JPG
 
Last edited:

M@GNÜS

Medlem
Tycker seatguru har mer fel än rätt om bolaget har olika configs. Flyger AA969 den 15 februari 2018, Seatguru föreslår den vanligaste config:
IMG_7313.JPG

Men sträckan flygs av denna config:
IMG_7314.JPG
 

Attachments

  • IMG_7314.JPG
    IMG_7314.JPG
    32,3 KB · Visningar: 298

Canadien

Medlem
Ja, seatguru har inte så ofta rätt på rutter där det ofta byts flygplanstyp. Kolla typ på Expertflyer och sedan bolagets egna seatmaps brukar ge bättre resultat.
 

Canadien

Medlem
Någon som har tips på TP-run ex Stockholm för att dra in de 630 jag behöver för att få till BAEC Gold. Helst innan träffen på Galleries First i April så jag kan gästa :)
 

RonnieK

Medlem
Någon som har tips på TP-run ex Stockholm för att dra in de 630 jag behöver för att få till BAEC Gold. Helst innan träffen på Galleries First i April så jag kan gästa :)
Om du inte är i behov av de fyra BA-flighter som behövs för silver/guld så åk till valfri destination i Asien med Qatar i business. Brukar finnas från 10-11K under diverse kampanjer och ger 560 TP.
 
Toppen