Bokade igår resan GOT - LHR - JFK - LAS - LAX - LAS - JFK - LHR - GOT. Gjorde detta via BA över telefon men dock blev det massor av fel. T ex står det på hemsidan att resan är endast är värd 720 TP. Tänker mig att det beror på att de har valt fel klass för inrikes i USA med AA.
Sedan så har de skrivit in fel personuppgifter och misslyckats med ett helt segment. Som jag förstår det kan man ändra eller avboka en resa inom 24 timmar efter bokningen skett? Hoppar man då över helgdagar? För deras kundservice är ju tyvärr stängd idag?
Om jag väntar till att ringa dem imorgon (då de har stängt idag) kommer de fortfarande kunna ändra eller avboka resan? Någon med erfarenhet? Och kan de ens ändra bokningsklassen så att jag får rätt TP?
Sedan så har de skrivit in fel personuppgifter och misslyckats med ett helt segment. Som jag förstår det kan man ändra eller avboka en resa inom 24 timmar efter bokningen skett? Hoppar man då över helgdagar? För deras kundservice är ju tyvärr stängd idag?
Om jag väntar till att ringa dem imorgon (då de har stängt idag) kommer de fortfarande kunna ändra eller avboka resan? Någon med erfarenhet? Och kan de ens ändra bokningsklassen så att jag får rätt TP?