Senaste nytt

BAEC Tier Points Run tråd

För 480TP, efter att ha blivit stammis i loungen - vem bryr sig? :D

Då alla exNorden BA fares som vi diskuterade i en annan deals tråd har gått ut ser jag bara IR00AP för under 25K som kvar. Stämmer det eller finns det något bättre nu?
Det är sträckan STO/GOT-LHR-LAX som jag menar.
 
Last edited:

Concorde

Founding Member
Kan bekräfta att en kille gjort ex-CMB med massvis JFK-BOS sektorer fram och tillbaka innan sektor 18 till LAX. Han gjorde det 2 gånger! och fick på så sätt GGL. Hade visst lite tid över...
 
Kan bekräfta att en kille gjort ex-CMB med massvis JFK-BOS sektorer fram och tillbaka innan sektor 18 till LAX. Han gjorde det 2 gånger! och fick på så sätt GGL. Hade visst lite tid över...
Sounds good. Nu såg jag att någon hade bokat och gjort det, 1380 TP blev det per resa. Frågan är bara om man fortfarande kan kontakta samma TA för det.
 

Homer

Medlem
Noterade just diverse kommentarer på FT om att ba.com räknaren inte längre känns vid AA First domestic, antingen en bug eller så har de nyss ändrat intjäningen, och mycket riktigt när jag testade själv fick jag detta felmedd.

Unfortunately, we cannot process your details until you amend the following errors:
-The class of travel that you have selected is not available on this route. Please select a different class of travel.


Inget felmedd om man väljer business/club
 

ARN-MIA

Medlem
Igår kväll när jag kollade så gick det bra att kolla first. Måste vara en bugg som ställer till det tillfälligt.
 

Jonas C

Medlem
25% Rabattkod för resor i Club Europe. Rabatten gäller endast för BA EC medlemmar som är inloggade, och resorna måste starta i UK. Om jag inte minns helt fel är sista giltighetsdatumet 20 Mars.

UK-AVISCE12
 
Toppen