BAEC - change password? vafödå?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Bamsefar, 14 Juli 2014.

1. Bamsefar

Bamsefar Medlem

Har någon annan fått email från BAEC om att man skall byta lösenord - vafödå? Vad är vinsten och varför syns inte det när man är inloggad på BAEC? Jag byter då inte lösenord bara för att jag får ett email om ni hänger med...

2. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag skulle nog byta lösen om jag fått ett mail om det men jag hade <inte> klickat på ev. länk i mailet utan hade skrivit in adressen manuellt.

(har ej fått mail ännu)

Last edited: 14 Juli 2014
  3. Knucket

Knucket Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För rätt länge sedan ville British Airways att man skulle byta från 4-siffrig kod till ett längre password. Hade du fortfarande den 4-siffriga koden kvar?

4. MarSecLtd

MarSecLtd Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har inte fått något. Var inne på British Airways senast för 10min sedan. Däremot fått anmodan att uppdatera kontaktuppgifter de senaste 10 inloggningarna.

5. Bamsefar

Bamsefar Medlem

Nej jag har bokstäver och siffror om vart annat - 4-siffrig PIN var länge sedan!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!