Senaste nytt

Babykorg ej möjligt i SAS nya business

Mr Carter

Medlem
Då har vi fått bekräftat att två personer åkt med babykorg på plats 1H i SAS nya businesskabin trots att Diamondsupporten skriver:

” Vi beklagar om du har fått felaktig information av vår telefonsupport för som min kollega skrev så har man nekat förfrågan om babykorg. I det här fallet så är det därför att man helt enkelt inte har någon möjlighet till att hänga upp en babykorg i businessklass i den nya kabinen”.

Inte speciellt imponerande av SAS kundtjänst.....
 

Pho

Medlem
Trist inställning, tycker jag.
Snarare medvetenhet... Om jag genom medvetenhet kan undvika något som jag riskerar störa mig på så varför inte? Det är ju inte som så att jag säger att småbarn inte är välkomna.

Vi har alla olika saker vi stör oss på. Vissa vill inte sitta nära galley andra kanske vill undvika att sitta nära småbarn om det är möjligt.
 

Mr Carter

Medlem
Nu har jag fått ett annat besked av supporten vilket glädjer mig:

"Det finns en plats i Business för babykorg och den är placerad på 1H och den platsen sitter ni på. Sedan jag tittat på bokningen i mitt förra mail till dig och fram till nu så har det förekommit en ändring av status på babykorgen och den står nu som bekräftad vilket verkligen glädjer mig att kunna informera dig."
 
Toppen