BA promotion code?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Sakoz, 17 April 2012.

1. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Jag registrerar mig för BAs Executive Club. Och undrar om någon på forumet känner till någon bra promotion code som ger något extra i form av välkomstbonus eller liknande. Riktar in mig på en F klass resa till USA nästa år med British Airways.

Självfallet bjuder jag vederbörande på en öl (eller te) på Monks nu på fredag. :)
    (Ops det finns dyyyyr öl på Monks).

/Sakoz

2. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Det finns inte bara dyr öl, det finns sjukt dyr öl där om man vill :)

Jag är nöjd med att ha testat 8 stycken craft beers från USA/Canada som jag "privatimporterade" förra resan :)
    Priserna på monks för dessa flaskor hade inte varit att leka med antar jag.

1 person likes this.
  3. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    British Airways delar inte bonusar för att man går med i BAEC. Dock får man ofta bonus när man går med i diverse kreditkort som t.ex Chase där upp till 100,000 avios delas ut.

4. Sakoz

Sakoz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ok, jag noterade att det fanns ett fält benämnt "Promotion code" vid ny registrering. Därav så avvaktade jag lite och kastade ut frågan här. :)

5. Homer

Homer Medlem

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!