Senaste nytt

BA On Business - hur!?

kristerj

Medlem
Nominate a travel agent? När jag försöker skapa ett on businesskonto. Ni som gjort det vad valde ni här?
@agehall har du tips?
Även om det var ett par år sedan jag öppnade vårt On Businesskonto, så valde jag inget alls här. Bokar de flesta biljetterna själv. Annars kan du ju alltid lägga in ertt On Business nr i MMB för varje bokning.
 

agehall

Medlem
Jag försökte skriva Dr. Miles, men det gick inte, så jag skippade det. Verkar funka bra. ;)

Jag tror man ska göra det ifall man använder en resebyrå som även ska kunna använda OnBusiness-kontot.
 

doc

Medlem
Nej, man ser inga resor kommande på On Business utan det kommer enbart upp transaktionerna i efterhand. Man kan se om man har lagt in ett On Business-konto på bokningen i Manage My Booking eftersom då saknas helt enkelt alternativet "Lägg till On Business-nummer".
 

EricT

Medlem
BA On Business

Jag ringde BA för att ställa lite frågor kring On Business och eventuellt göra en upgrade. Fick följande svar: Resor som redan är bokade går EJ att uppgradera. Vet ni om det stämmer? (ville uppgradera en resenär från Club till First)
 
Last edited:
Toppen