BA kod 20% rabatt

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av Andreas Eriksson, 9 Oktober 2013.

1. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Dear Mr Eriksson,

We'd love to welcome you on board again - with 20% off your next British Airways flight. If you've been planning a trip away, now could be the perfect time, especially since we fly to over 180 destinations.
    Just enter this code U0IRS0BV65I when you book and you'll automatically get 20% off. We look forward to seeing you again soon.
    Book by 21 October 2013 for travel by 31 March 2014. Offer valid in all cabins.

Well. I look forward to never see you again. :rolleyes:

Ni som fortfarande åker med British Airways kan ju testa koden ovan och se om det fungerar för er. :)

Last edited: 9 Oktober 2013
  2. Cornelius

Cornelius Medlem

Fick samma mail, men inte samma kod.
    Antagligen är den väl personlig då..?

3. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förmodligen är det väl så, tyvärr.

4. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I och för sig skulle American Airlines fungera. T/R till New York för 11.500 SEK
    Det är trots allt ganska billigt..

+ Boost your Avios..

Last edited: 9 Oktober 2013
  5. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    British Airways First är rätt billigt i mars ARN-LHR-SFO, ca 30 loppor före rabatter

6. Toby

Toby Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flyger British Airways till några soldestinationer för en billig peng i december? (ekonomi)

7. Jag vet att du bojkottar British Airways nu, men om du reser med American Airlines mellan Europa och USA så sponsor du British Airways :)

Man lägger alla pengar i en pot, så delar man ut dessa baserat på en formel. Jag tror British Airways får 60% eller nåt :)

8. Andreas, kan du göra mig en tjänst: Vad händer om du försöker boka med din profil men i något annat namn som passagerare. Funkar det då?

9. Andreas Eriksson

Andreas Eriksson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska testa..
    Edit: Det går att ändra namn. :)

Jag blev dock lite sugen själv då priset är bra men det blir för dyrt just nu så en annan gång kanske..
    (Förbaskat synd att man inte kan åka med American Airlines på denna resa fö. A321T hade varit trevligt på JFK-SFO T/R.)

aa resa.png

Last edited: 10 Oktober 2013
  10. Tack Andreas, jag har problem med bilder i Google Chrome så jag ser inte din bild. Står det något om att man måste åka British Airways metall? Jag ringde BAEC i Bremen och det var en väldigt riktat kampanj. Jag behöver kanske åka till HNL i november/december och CPH är billigare. Funkar denna på sträckan CPH-HNL?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!