BA från Bromma

Diskussion i 'Flygplatser' startad av Richispice, 16 Juni 2015.

1. Richispice

Richispice Medlem

Hej,

Till vilka destinationer kommer man med British Airways från Bromma flygplats?

2. Richispice

Richispice Medlem

Aha, så det var inte spralligare än så. Jag såg ett British Airways-målat plan flyga in mot Bromma igår och undrade varför man aldrig tagit flyget till London från Bromma, men nu förstår jag. Det hade nog varit mer omtalat om London hade varit en av destinationerna.

Tack för svar.

3. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Tänk om dom kunde sätta in G-EUNA/EUNB mellan BMA och LCY :) BMA är ca 1300 meter lång medan LCY strax över 1000 meter.
    Eller en Embraer med 10-12 rader Club. Med tanke på de mängder affärsfolk som reser mellan Stockholm och London torde det funka.

Richispice och guran gillar detta.
  4. doc

doc Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag hade gärna sett en återkomst av BA849X men att man kör BMA - LCY istället för från ARN och Embraer 170 fungerar ju bra.

Richispice, Concorde och guran gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!