Senaste nytt

BA erbjuder 50% bonus vid köp av Avios till 25 feb

Homer

Medlem
Jag hade för mig att köp av avios dras av Avios-programmet och inte BA? Tror detta varit uppe i någon annan tråd.

Det verkar stämma, fast | Points.com ska det vara inte Avios.com
Kollade vad som sagts på flyertalk och hittade detta

The purchase goes through on your card as 'points.com' so it doesn't count as BA spend and you don't earn additional Avois on your Amex
 

Homer

Medlem
Hursomhelst, tidigare år har sällan de bästa erbjudandena kommit i början av året, köper man max på alla
konton nu och det kommer något bättre senare så kan man inte köpa mer...
 

Stefan62

Medlem
Hursomhelst, tidigare år har sällan de bästa erbjudandena kommit i början av året, köper man max på alla
konton nu och det kommer något bättre senare så kan man inte köpa mer...

...å andra sidan så har det väl aldrig varit ett bättre erbjudande från BA än så här...?
 

Swisser

Medlem
Bra erbjudande. Passade på att köpa fullt ut. Dr. Miles tipps TXL-AUH med AB verkar ganska ok och dessutom med låga bränsletillägg. Synd att QR har så höga bränsletillägg.
 

sembl

Medlem
För mig så är detta en bra deal som flyger mycket inrikes USA på 4500 Avios linjerna. Får 11 resor för ca 6k vilket anses billigt i mina ögon sett.
 

Homer

Medlem
2 turer i ekonomi till San Fransisco eller Los Angeles ger ungefär lika många Avios för Silver/Guld
och då får man TPs på köpet, mellanskillanden mot att köpa poäng får man kompenera sig för i loungerna.
 
Toppen