Senaste nytt

BA Booster is here! Hösten 2013, är vi redo?

Concorde

Founding Member
Skall vi inte synka lite? :) eller har du redan committat? Sitter nu i telefonkö med Bremen för att ta reda på vad som gäller. Kan inte vänta på sådana viktiga svar..

Jag kommer vara I Seattle den helgen, men i NYC antingen dagarna före eller efter. Synk mandatory!
 

agehall

Medlem
Tja, en kund räcker...

Helt seriöst, jag tror inte FruAgehall tillåter fler utflykter just nu, även om hon lämnat dörren lite öppen för MRs. Men jag är fortfarande kluven till om jag ska upprätthålla *A gold ett år till eller droppa det när mitt EBG går ut i April nästa år. Ska jag behålla *A är det dags att lägga lite miles hos dem snart.
 

henrik l

Medlem
Hmm, enligt §3 kommer vi att få ett intressant case:

3. To participate in this promotion, Members must (i) register for the promotion between 20 August and 19 December 2013 inclusive ("Registration Period") either online at ba.com, keeping a printed copy of the registration confirmation or offline by calling their local Executive Club Service Centre, and after registering, (ii) book Qualifying Flights as specified in paragraph 4 between 20 August and 19 December 2013 inclusive and (iii) fly between 1 September and 19 December 2013 inclusive ("Promotional Period"). Qualifying Flights will only count towards the promotion if the flights have been booked on or after 20 August 2013

Bokade under förmiddagen GOT-LHR-HKG T&R, innan erbjudandet kom, då jag registrerade mig. Så det ska bli spännande och se om dom går på klockslag:confused: Inte nog med det, jagar ju återkval på AA-plat, så jag har krediterat resan till AA. Just därför inväntade jag inte boostern. Men jag misstänker att även om jag slinker igenom tidsspärren kanske det inte blir ngt pga av kreditering till fel FFP:confused: Försökte hitta info, men det var inte helt glasklart.
 
Skärmavbild 2013-08-20 kl. 21.26.54.jpg

Jag är inte ens med i BAEC men fick mailet :)
 

Homer

Medlem
Notera att det enbart är transatlantiska flyg som räknas, så inga Asiendestinationer gäller

Läs igen

Jag läser erbjudandet och får uppfattningen att det gäller i hela världen med BA men endast Nordamerika med partner airlines?


Jag läste lite noggrannare, Senator svamlar

4. A Qualifying Flight is a single sector flight (i) with a BA prefix on a BA operated service

så BA vartsomhelst

(ii) with a BA, AA, IB or AY prefix on JB transatlantic flights operated by American Airlines, Iberia or Finnair between the EU, Norway, Switzerland and North America, Mexico and Puerto Rico

Övriga endast Nordamerika
 
Toppen