Senaste nytt

BA Booster is here! Hösten 2013, är vi redo?

sembl

Medlem
Skall vi inte synka lite? :) eller har du redan committat? Sitter nu i telefonkö med Bremen för att ta reda på vad som gäller. Kan inte vänta på sådana viktiga svar..

Klart vi ska, Miss Flatmate fyller år den helgen och jag tänkte fira henne som vi firade vega eller försöka bräcka det vilket inte blir det enklaste.
 

vega

Medlem
Klart vi ska, Miss Flatmate fyller år den helgen och jag tänkte fira henne som vi firade vega eller försöka bräcka det vilket inte blir det enklaste.

Oj, oj, hur ska det nu gå? Har ett bestämt minne (trots rätt mycket alkohol den kvällen) att herr sembl och herr Senator lovade mig och miss M en helg i NYC ;)

Och jag tror att det blir svårt att försöka bräcka mitt firande (bortsett från förseningar/cancelled flight och inget bagage) då ni hade fixat det så sjukt bra killar. Men man måste ju alltid satsa för guld! :)
 

sembl

Medlem
Oj, oj, hur ska det nu gå? Har ett bestämt minne (trots rätt mycket alkohol den kvällen) att herr sembl och herr Senator lovade mig och miss M en helg i NYC ;)

Och jag tror att det blir svårt att försöka bräcka mitt firande (bortsett från förseningar/cancelled flight och inget bagage) då ni hade fixat det så sjukt bra killar. Men man måste ju alltid satsa för guld! :)

vega vi håller alltid vad vi lovar, det gäller bara att vi kommer överens om datum. Och du måste stämma av med Miss M så att hon också kan. Så det blir din hemläxa!

Jag tror inte heller vi kan bräcka ditt firande vega men man måste ju satsa ännu högre nu när vi lagt ribban på typ "ouppnåbar" och du inte kan nöja dig med något sämre.
 

ESSA

Medlem
Det var ju synd att man nyss gått och fyllt år...
Ser ju ut att kunna vara lukrativt. ;-)
Men jag kan stå ut med en försenad resa också, jag är flexibel! ;-)
 

Homer

Medlem
Uppdatering från Bremen, vet inte om jag fått 100% rätt svar men...

En resa CPH-LHR-JFK-LHR-CPH räknas som 2 sektorer och därmed 30 000 bonus Avios. Jag sa att jag tyckte det var lite missvisande på marknadsmaterialet och att exemplet från Lagos gjorde detta förvirrande.

Jag tror faktisk agenten har fel. Anknytningssegment har alltid räknats. Jag gör ett nytt försök i morgon eller senare i kväll till GOLD LINE i UK när Bremen har stängt..

I den spanska versionen av reglerna har de gett TLV som exempel.

Si además conecta con otro vuelo, esto contará como 4 sectores (por ejemplo: Tel Aviv –Londres - Nueva York – Londres - Tel Aviv
Terms and Conditions - Earn bonus Avios
 

sunkan

Medlem
Jag får också meddelande om att jag inte är "eligible for this offer". Hittar inget någonstans som skulle tyda på varför. Någon annan som vet?

/Christian
 
Toppen