BA 787 Livetråd - följ allt när det händer...

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av agehall, 9 Augusti 2013.

1. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För att ytterligare förvirra tycker jag vi ska ha en livetråd, i anslutning till den planeringstråd vi redan har.

Jag börjar med att att berätta att jag just kollade att min upgrade gått igenom på Hilton LHR T5 - bokningen säger nu "king exec rm".

Ska strax ta och packa ihop mina prylar och börja bege mig mot ARN. Sluter upp med Kricka i Spånga och sedan ska visst Sunkan ansluta på Centralen.

3 personer gillar detta.
  2. Holloman

Holloman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Såg på Facebook att ett besök i Cardiff finns på programmet. Blir ännu mer avundsjuk (inte missunsam) nu :)

Det skall bli jättespännande att följa det "live"

3. Hon väntar på premiärflygningen!

Bifogade filer:

• image.jpg
      image.jpg
      Filstorlek:
      214,3 KB
      Visningar:
      2 339
    6 personer gillar detta.
  4. kristerj

kristerj Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sitter just nu i metropolen Vingåker på SJ:s regionaltåg. Beräknas ankomma Stockholm C 15.30, sedan blir det Arlanda Exp till Arlanda för incheckning

5. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    Hemma med sjuk hustru! Men har precis hämtat Farmor på ARN T5 som kör markservice i helgen. Corona öppen trots regnet.
    Mitt standard rum på IC Park Lane visar nu Studio Suite :)

PS: Det komma vara många FlyerTalk'ers på vår flight. Lär bli hur kul som helst. Bord är bokat imorgon. Builders Arms South Kensington.
    Vi ses vid 16.

3 personer gillar detta.
  6. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Får jag checka in i C-klassincheckningen med PE-bokning?

7. Concorde

Concorde Founding Member

Land:
    Sverige Sverige
    nope...

8. Ha en fantastisk resa och tänk på de stackarna som ska jobba i helgen....

9. nilsson

nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som jag sa i andra tråden så finns det nu en gästlista framme hos loungevärde i Menzies Aurora. Han hälsade mig välkommen med "Oj, är du redan här. Den landar inte förrän 16:55." Gate 71.

10. Traveller

Traveller Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har nyss landat från LHR och åker hem och duschar nu. Lär ramla in i loungen vid 16.30... C U

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!