Senaste nytt

BA 761 teknik problem 011430121 var med!

JensE

Medlem
Jag räknar alltid med strul när åtminstående LHR är inblandat samt hatar jag fakirflygningar.
Så tar alltid kvällsflyget och sover på flygplatshotell. Går aldrig fel och mer tid för skumpa i GF :)
 

Dr. Miles

Expert
Jag räknar alltid med strul när åtminstående LHR är inblandat samt hatar jag fakirflygningar.
Så tar alltid kvällsflyget och sover på flygplatshotell. Går aldrig fel och mer tid för skumpa i GF :)
Kommer du ihåg att du fastnade i London LHR med andra BC medlemmar efter Farnborough Air Show även med kvällsflyg? ;)
Det var nära (?) att bli ombokad via Doha till Stockholm om jag minns rätt.
Farnborough Air Show 2014: 14-20 juli 2014 | Sida 46 | BusinessClass.se forum | 350 000 inlägg om resor
 

AABack2ARN

Medlem
Till skillnad från @JensE så tycker jag att du är modig som ens fortsätter med BA :)

Eller dumdristig - och dessutom utsätter du andra för fara ;)

British Airways fungerar ungefär som langare. British Airways utfärdar kompensationskuponger enligt EG261/2004 och @011430121 är kanske tvungen att flyga med British Airways igen...

Men man behöver bråka ganska mycket för att få ersättning från British Airways...
 

Direktorn

Medlem
Har seriöst haft rätt mycket problem med BA med. Baggage borttappat 2ggr, tekniskt fel vid avgång från LHR och trasig IFE. Klagar alltid och BA har hittills lyckats skicka 40 000 Avios till mig och frugan i kompensation. Pengar har jag alltid tagit via försäkringen medan BA skickat Avios. Bra kundservice tycker jag även om det inte är så kul när det händer.
 
Toppen