Börja jobba på SAS?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av jimmy_h, 9 Januari 2013.

1. jimmy_h

jimmy_h Medlem

Var det fler än jag som såg SAS annons i gårdagens Metro?

Tydligen söker SAS Pricing Managers och Revenue Managers.

Här måste det finnas flera experter på pris, bokningsklass och routing. Ingen av er som kan tänka er att söka och så kan vi på BusinessClass kan skicka in våra önskemål om priser och framför allt specialpriser :p

Pricing Managers | Lediga jobb Stockholm | Metrojobb.se

När jag ändå var inne passade jag på att söka på Monster och vips så fanns det fler annonser via Propell.
    Om vi får in en BusinessClass medlem på SAS Pricing avdelning så måste vi självklart även få in en på SAS Revenue Management avdelning så att vi det skapas AVA på våra specialpriser och award stolar

SAS söker analytiska medarbetare till Revenue Management | Propell

2. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag går in med jämna mellanrum på sasgroups sida för att leta jobb, där dyker även Wideröe och blue1 upp

3. Martin Andersson

Martin Andersson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet inte om det är så lockande att vara anställd av SAS... :rolleyes:
    Dock är säkert tjänsterna intressanta!

4. Lonelyflyer

Lonelyflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jag är gammal sas-anställd och gör gärna en comeback på fina SAS
    men jag letar generellt i resebranschen ska sägas, skulle vilja tillbaka dit på något sätt

Vet inte hur det går med SAS nedläggning av tjänster i OSL och CPH, skulle man centralisera det mesta till ARN va?

5. Antar att jag diskvalificeras när jag också arbetar på businessclass.se... Kanske måste sitta i karantän med risk för industrispionage;)

Nu har jag ett nytt jobb på gång, så det är inte riktigt aktuellt iaf. Dock tycker jag tjänsterna låter intressanta :)

3 personer gillar detta.
  6. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet inte om jag vill ha någon som kan alla trick på motståndarsidan. Det kan göra att vi över lag ser färre "bra" erbjudanden.

2 personer gillar detta.
  7. Du kan vara lugn. Tänker inte prestera bättre än företrädarna!;)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!