Bättre benutrymme Bangkok - Singapore

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av Ziplock, 11 April 2015.

1. Ziplock

Ziplock Medlem

Någon som vet ett bolag som erbjuder bättre benutrymme i economy (typ Economy Plus, Economy Extra etc.) på sträckan Bangkok - Singapore? Budgeten räcker i detta fall inte till Business class.

2. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    ett budgetval kan vara Scoot i business. Dock ett lågprisbolag men med en ok intra Asien produkt om man ser till benutrymme. Senast jag kollade deras priser bkk-sin låg de på ca 1000kr enkel.

3. Ziplock

Ziplock Medlem

Tack för tipset! Kollade upp Scoot och ToR business gick att få för 2500 kr. Tyvärr var avgångstiderna helt off (mitt i natten) så det är inget alternativ.

4. Voyageur

Voyageur Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad synd! Flyger inte Cathay Pacific (Cathay) med en a330 på denna rutt också? De bör ha i så fall PE

5. Ziplock

Ziplock Medlem

Cathay verkar ha direktflyg vissa dagar med en A330. Tyvärr var priset 16.000 SEK för ToR i PE....... :)

6. Dreamliner787

Dreamliner787 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hoppas att det ingår en rolig routing för det priset ;)

7. Ziplock

Ziplock Medlem

Direktflyg i ena riktningen och 4 timmars väntan i Hong Kong i andra riktningen.

8. Jag flög Cathay Pacific Singapore-Bangkok den 31 mars och det var väldigt bra både säten och service i economy :)

9. spazz

spazz Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet inte om jag missat något här men det verkar även finnas business med Malaysia Airlines för drygt 2500 SEK.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!