Bästa Staralliancebiljetten Kuwait (KWI) till Shanghai (PVG)?

Diskussion i 'Flygbiljetter' startad av majer, 23 April 2012.

1. majer

majer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Ska på tjänsteresa till Kuwait för vidare resa till Shanghai. Med lite flyt behöver jag inte blanda in resebyrån för resan KWI-PVG vilket gör att jag får lite fler valmöjligheter.
    Kikar lite på Expedia och inser att jag får precisera vad jag menar med "bästa". Jag hade väl tänkt maximalt med Eurobonuspoäng, men när jag får förslag om transfer i t ex FRA med Lufthansa hamnar saken i ett annat läge. Tror inte det finns tid för sådana utsvängningar. Jag hade väl närmast tänkt transfer i BKK eller SIN (TK kommer också upp som förslag men de vill jag helst inte åka med pga säkerhetsryktet).
    Utöver transfer i BKK med TG eller SIN (via DXB eller DOH) med SQ, finns det något annat att välja på inom Staralliance och rimliga tidsgränser? TG är förövrigt en chansning, har inte lyckats få fram om de verkligen flyger till KWI?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!