Bästa stället för telefonmöte på Landvetter?

Diskussion i 'Flygplatser' startad av karho, 11 Juni 2014.

1. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej, kommer att befinna mig på Landvetter i morgon torsdag eftermiddag/kväll och behöver medverka i ett web/telefonmöte 17-19 ungefär.

Är det någon som har något tips på vart man bäst kan hålla hus då? Ett starkt önskemål är wifi, även om jag i värsta fall kan koppla upp via 3G på mobilen. Kommer jag in i SAS guldloungen som inrikespassagerare? Öppen för alla förslag som caféer, tysta publika hörnor etc., har ingen större erfarenhet av Landvetter.

Jag är EBG och flyger inrikes från Landvetter mot Arlanda med SAS kl 19:15.
    Tacksam för förslag!

2. MarcusC

MarcusC Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    WiFi finns på hela flygplatsen (inomhus) gratis i tre timmar. (swedavia) . Normalt kommer du inte in utrikes. Så SAS loungen troligen ej nåbar. I Inrikes delen efter säkerhetskontrollen finns ett par "telefonstolar" (omslutande) där man borde kunna sitta i telemöte. Du har inte Diners kort. Malmö Avi loungen ligger i inrikeshallen före säkerhetskontroll och Diners ger access. Lycka till

Last edited: 13 Juni 2014
  3. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej, jo jag har Diners. Är Malmö Aviation loungen att föredra då, framför telefonstolarna airside? Tack för svar.

4. EBGGOT

EBGGOT Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det beror lite på vilken tid det är men jag skulle säga: JA ...det är lugnare där inne!

5. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blir telefonstolarna, hade visst lagt ut Dinerskortet ur plånboken hemma.. Tack för hjälpen.

6. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    På flygplats utan Dinerskort? Det är lite som Bamse utan dunderhonung... ;)

7. karho

karho Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    :) Plånboken blir ju så jäkla tjock av alla dessa kort, och har helt gått över till amex för betalning. Så jag la ur Diners för några veckor sen, tänkte inte på loungerna då.. får tänka om!

8. Nemo

Nemo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    OT: Jag kan rekommendera att dela upp plånboken i flera. Jag har en hemmaplånbok, en reseplånbok och en kundkortsplånbok. Efter ett tag med smärre justeringar har det blivit rätt smidigt. Något enstaka kort har jag dubblett av för att slippa flytta kort mellan plånböckerna.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!