Bästa sittplatser i BA 777-200 4-klass i Club World?

Diskussion i 'British Airways, Executive Club' startad av JensE, 11 Februari 2012.

1. JensE

JensE Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ska flyga 4-klass 777-200 till Atlanta i Club World.
    Ser ut som det inte verkar finnas några riktigt bra säten utan alla är mer eller mindre jämlika?

Nu har jag 10A och 10K men hela kabinen är öppen förutom COT säten i rad 15.

Är det något säte att föredra? Sitta långt fram för att få garanterade matval och först service?

2. pst

pst Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SeatGuru säger att 10 A och K är något sämre men att inga är direkt att rekommendera.

SeatGuru Seat Map British Airways Boeing 777-200 4-Class (777)

3. Lukas2

Lukas2 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet inte riktigt men om man går in på seatguru så verkar ju iaf. de spärrade säterna vara lite som 64A i 747 upper deck. Man slipper hoppa över någonsben ifall man ska upp. Fast jag vet inte, har inte åkt i trippel 7:an. Så du kanske ska ha is i magen och vänta och hoppas att de släpper, de säterna ifall du inga barn ska hänga på väggen. :)

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!