Senaste nytt

Bästa Scandic hotellet i Sverige?

JLE

Medlem
Scandic Ferrum i Kiruna. En smula slitet, men med en fantastisk trevlig personal och god mat. Utsikten var det inget större fel på...

På min bottenlista hamnar Grand Central i Stockholm. Visst det är fint och designat men vid mitt (enda) besök där fick jag byta rum tre gånger innan de hittade ett där jag kunde låsa dörren med vredet och tjejen i receptionen visade tydligt att hon tyckte jag var pjoskig eftersom "alltså, det går inte att öppna utifrån".
 

troligt

Medlem
Scandic Grand och Scandic Skogshöjd var jag väldigt nöjd med. Sen sover jag rätt ofta på Scandic Linköping Väst, och tyvärr är det lite av ett bottennapp, men för 10 000 poäng per natt och ofta lätt att hitta nätter så är det helt ok.
 

henrik l

Medlem
Har bott med familjen på både Klarälven och Linköping väst för 10 000 p, helt klart ett bra alternativ för 10 000 p om man reser med barn. Rätta mig om jag har fel, men jag tror att man kan bo på Scandic Elmia i Jönköping för 10 000 p per. Med Rosenlundsbadet vägg i vägg är det en hit med barn. Annars gillar de 5 översta våningarna på Scandic Opalen i Gbg, men golv till tak fönster och utsikt över Nya Ullevi.
 

jerixon

Medlem
Jag gillar verkligen Scandic Park i Stockholm och håller det högre än Anglais. Nya baren på Anglais är inte lika trevlig som den gamla i mitt tycke.
Funderar på att testa Hasselbacken i sommar. Verkar som ett uppskattat hotell.
På hemmaplan i Linköping brukar kunderna gilla Scandic City som även har en av de bättre restaurangerna i Linköping
 
Vet inte om den nämnts tidigare men jag gillar Scandic Europa i Göteborg.
Är här nu och riktigt trevliga rum.
Trevlig miljö i bar och restaurang och frukosten har nästan allt.
Riktigt trevligt!
20180921_071715.jpg
 

011430121

Medlem
Vet inte om den nämnts tidigare men jag gillar Scandic Europa i Göteborg.
Är här nu och riktigt trevliga rum.
Trevlig miljö i bar och restaurang och frukosten har nästan allt.
Riktigt trevligt!
Visa bifogad bild 79809
Och har bra garage i Nordstan med egen inhägnad och kod, i övrigt håller jag med dig, frukost från 06,00 numera.
Tyvärr som alla andra Scandic få tv kanaler, saknar några svenska kanaler som visar sport.
 
Toppen