Bästa resehögtalare under 1000kr

Diskussion i 'Övrigt' startad av Ricci, 10 December 2014.

1. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag sitter och funderar på att skaffa mig resehögtalare till rimligt pris men med bra ljud.

Har ni några förslag?

2. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Skulle rekommendera Bose SoundLink Mini. Den kostar visserligen 1790kr, men ljudet är riktigt riktigt bra för att komma från en så pass liten högtalare.

3. Ricci

Ricci Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag läste lite om den från @Martin Björnström inlägg http://Imponerad av Bose Soundlink Mini resehögtalare | BusinessClass.se forum | 250.000 inlägg om resor

Det är kanske värt att åka till Bosebutiken och lyssna på den. Frun åker till USA om 2 veckor och man kanske borde ge henne i uppdrag att köpa den där istället:)

Last edited: 10 December 2014
    Martin Björnström gillar detta.
  4. henke12

henke12 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  5. Man får ju vara beredd på en del avkall, men om man bara vill ha möjligheten att lyssna på musik så :)

En på kontoret har en sådan där Bose-högtalare, men om man är Hifi-nörd som mig.....ja då irriterar det att ljudet är så pass platt. Var imponerad till en början, men sedan hör man bristerna. Nu har jag en helt stereoanläggning i mitt kontor, men det är ju inte direkt smidigt.

Tyckte själv att TDK A33 höll samma standard som Bose, för 999kr. Den enda jag upplevde bättre var Loewe Speaker 2go, men den går för 2190kr.

Bara av nyfikenhet (riktat till flera) - när använder man en portabel högtalare? :)

6. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag brukar vilja lyssna på Ekot i badrummet på hotellet. :) Sen är det nice o ha lite musik ibland, även om det flesta rum jag bor i numera brukar ha en anläggning av något slag, men dock inte i badrummet. :)

Palazzi gillar detta.
  7. jannewa

jannewa Medlem

När jag satt här var det skönt med lite musik. :)
    10486132_10202660742589168_8288621995824740555_n.jpg

8. WTP

WTP Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sound of waves - priceless! ;)

9. Christian R

Christian R DYKWIA

Du skal naturligvis have B&O Beolit 12 - liiiiidt over budget men helt vildt lækkert design! :)
    Beolit 12

10. johhenrik

johhenrik Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är ju en dansk produkt. Man vill ju inte ha en högtalare som strejkar stup i kvarten. ;)

TjudöBoy och micke gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!