Bästa Radisson?

Diskussion i 'Rezidor Hotels & Club Carlson' startad av Lord Brett Sinclair, 3 September 2015.

1. Vilket är det bästa Radisson ni besökt? Är Guldmedlem och blir uppgraderad i 9/10 fall, men helheten skiljer sig ju avsevärt från de olika hotellen. Något ni kan rekommendera? Allt är av intresse.

2. Lollet

Lollet Medlem

Radisson Royal i Dubai var jag riktigt nöjd med! Uppgradering till svit och deras lounge var nice. Att få en kopp kaffe och ett glas cola medans man checka in var något nytt för mig också.

Radisson i Malmö har 100% av gångerna uppgraderat antingen 1 eller 2 nivåer upp. Lyckades t.o.m beställa frukostprodukter som inte fanns med på menyn till rummet.

Radisson i Prag har jag inte bott på men åt i somras en fantastisk sommarbrunch där och servicen var fenomenal!

3. tomten

tomten Medlem

Min bästa radisson vistelse är på Radisson Hotel Piscataway-Somerset, inget speciellt hotell, men mycket trevlig personal och hög serivce. Det tog mig 3 dagar innan jag förstod varför jag aldigt hittade frukostbuffen, det visade sig att jag var där innan dom öppnade, men personalen serverade mig frukost istället för att be mig vänta 1 timme och sa aldrig till mig att dom igentligen hade stängt, det är service på hög nivå.

4. Låter trevligt. Ja, Malmö är kända för att uppgradera ofta till Svit. ;)

5. Ja, service top notch! :)

6. Johan Hbg

Johan Hbg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag kan rekommendera Radisson Royal i Moskva, verkligen världsklass. Både jag och Mrs var eniga i att detta var det bästa hotell vi varit på, någonsin.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!