Senaste nytt

Bästa pris på Bose QC 20i?

JohanA

Medlem
Gäller det att man kan byta trasiga/gamla QC15 mot nya QC20/25 i Sverige också (plus lite cash emellan) eller bara i USA?
Brusteduceringen i mina gamla QC15 är inte vad det varit och är långt från mina QC20.
 

AtleFlyg

Medlem
Jag körde med ett par QC20i ett tag, jag var riktigt imponerad av brusreduceringen. Det som gjorde att jag gick tillbaka till mina QC15 igen var i huvudsak att jag kom på att jag verkligen inte gillar in-ear-lurar (största anledningen), samt att man måste ladda upp dem via USB - till skillnad frånQC15/25 som har ett utbytbart AAA-batteri...
Ser man inte dessa två saker som ett hinder så kan jag verkligen rekommendera dem!

Jag kände exakt samma sak.... Men nu har jag använt de på två dagsresor där jag flyger utan bagage och endast med datorväskan. Då märker man att de är lite klumpigt att ha med sig QC25 lurarna även om nya förpackningen är mindre... Så funderar ändå på att sälja dem pch införskaffa In-Ear istället även om man får ladda och det inte ör liiika skönt för man kommer IF ha med sig dem.
 

jfk

Medlem
Ska åka till USA (Las Vegas) inom kort, är det värt att köpa QC20 därborta? eller sparar man inte så mycket?

Har ett par qc15 idag, men jag tycker att de är lite klumpiga att ha med sig + inte så sköna att sova med.
 

agehall

Medlem
Ska åka till USA (Las Vegas) inom kort, är det värt att köpa QC20 därborta? eller sparar man inte så mycket?
Om du hittar en outlet så kan det hända att du hittar QC20 för runt $220, vilket är ett rätt bra pris imho.

Kolla om kanske bara kabel går att byta som på QR15?

Ja, man bör få ett inbytesvärde på QC15 som kan gör att man får ett par nya lurar billigare.
 
Toppen