Bästa presenten till allahjärtansdag + födelsedag

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av ARNBER, 14 Februari 2015.

1. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej allihopa!

Jag har smygläst detta forumet väldigt länge och är väldig tacksam för alla värdefulla tips och info som jag har fått. Särskilt info om uppgraderingar och intjäning av poäng hos SAS har förändrat mitt sätt att resa oerhört mycket!
    Egentligen hade jag tänkt att skriva ett längre inlägg om vad jag tycker att det innebär att vara en miljömedveten resenär för att jag jobber med såna frågor.
    Men idag vill jag dela med er vad jag fick från min tjej i present till allahjärtansdag som också är min födelsedag (!). Hoppas ni också tycker om den!

IMG_20150214_112042.jpg

JWD, eramag, rvarttinen och 39 andra gillar detta.
  2. SAS404

SAS404 Medlem

Den tjejen ska du inte släppa i första taget :)

ESSA, Gus, Najk och 1 annan gillar detta.
  3. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag vet @SAS404 men sanningen är att jag kom precis tillbaka från Edinburgh och imorgon ska jag åka till Frankfurt. Men bilden får jag ta med mig även om jag kanske inte förtjäna den:) Förresten håller ni med om att flygplanet på bilden ser ut som Erik Viking?

Gus och SAS404 gillar detta.
  4. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Varför ser det ut som motorhaveri på bilden? Motorer ska inte ryka sådär under takeoff...

Jonas C och jonten gillar detta.
  5. jth

jth Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det kallas väl konstnärlig frihet? :)

JWD, GillBates, Joakim P N och 4 andra gillar detta.
  6. Aurora

Aurora Medlem

Det er jo en lowpass med atmosfæriske forhold så det blir kondens-striper ;)

Fra spøk til revolver, kjempeflott bilde. Liker teknikken, især i skyene.

SAS404 och ARNBER gillar detta.
  7. ARNBER

ARNBER Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag blev påmind om diskussionen om chemtrails när jag läste era inlägg @agehall @Aurora ;)

agehall gillar detta.
  8. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, det är ju alternativet, men vi har ju bekräftat från folk som jobbar med underhåll att de slutat montera dessa enheter på flygplan, så det är väl rätt otroligt? :)

ARNBER gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!