Senaste nytt

Bästa platserna i SAS nya PLUS-kabin

Filip

Medlem
Föredrar helt klart rad 20, är 1.80 m och kan sträcka ut utan problem. Få störmoment och inget säte framför, lätt att ha sin dator vinklad hur man vill. Bra inte minst då SAS IFE är samma varenda jäkla gång man flyger.
 
Har undvikit längst fram, rad 20. Mest efter som jag är 193cm och enligt andra så är det tajt med väggen.
Flög i veckan på rad 21 och 22 och det var inga problem, även när grannen hade helt nerfällt :D.
På vägen hem fick vi hästen täcken :), vägen ner vanliga i fleece:eek:
 
Föredrar helt klart rad 20, är 1.80 m och kan sträcka ut utan problem. Få störmoment och inget säte framför, lätt att ha sin dator vinklad hur man vill. Bra inte minst då SAS IFE är samma varenda jäkla gång man flyger.

För mig (också 1.80m) var första raden för trång (rad 20 på A340). Som tur hade jag sittplats vid gången så jag kunde sträcka på fötterna förbi bulkhead-väggen vilket gjorde det lättare att sova, men folk snubblade på mig ett antal gånger. Rad 21 var bättre för mig.
 

jsn

Medlem
Jag har valt bort rad 20 på mina longhaul flighter tack vare kommentarerna i denna tråd, är 195cm lång och har storlek 46 på fötterna så det låter nästan klaustrofobiskt på första raden...
[Ironi och det-var-bättre-förr] Tacka vet jag första raden i gamla Plus på A330, där fanns det oceaner av plats [/Ironi och det-var-bättre-förr]
 

Brandten

Medlem
22H som jag valt var ingen höjdare i alla fall! Hatar att inte flyga med fönster, frågade till och med SAS om jag kunde få tillbaka min SAS Go biljett men icke.

upload_2018-1-18_14-39-25.png
 
Toppen