Senaste nytt

Bästa platserna i SAS nya business class?

Najk

Medlem
Vilken tur att jag bokat den platsen åt maken och mig och dottern i mitten på rad fyra när vi åker till New York i juni. :)
Reser man 3 i sällskap så är det nästan trevligare med udda rader då dessa stolar är mer öppna mot gången.
 
Last edited:

Maja

Medlem
Reser man 3 i sällskap så är det nästa trevligare med udda rader så dessa stolar är mer öppna mot gången.
Tack för tipset!

Har dock en relativt flyggrädd make som har fullt skå att klara sig själv under flygningen så det är nog rätt bra att behålla 4A för hans del, men tack för tipset!
 

jsn

Medlem
Min favorit är 4H när det gäller fönsterutsikt... Då slipper man solsidan med direkt solljus som skiner in genom fönstret. Rad 2 verkar också trevlig, men där kröker fortfarande flygplanskroppen lite grann...
 

pswe

Medlem
Min favorit är 4H när det gäller fönsterutsikt... Då slipper man solsidan med direkt solljus som skiner in genom fönstret. Rad 2 verkar också trevlig, men där kröker fortfarande flygplanskroppen lite grann...
Håller med om att skuggsidan är bäst, om det är A eller H beror väl dock lite på destinationen :)
 
SAS nya Business är ingen par business man sitter för långt från varandra. Vi flög två vuxna två barn och satt på två mittenrader och det är svårt(långt) att hjälpa den bredvid. Hårdvaran är mycket bra och med trepunktsbältet känns det lika säkert som att åka Volvo. Raden längst bak är inget bra, det lyser från taket vid nattflyg.
 

lephantome

Medlem
Hej, premiär för familjen i Business så nu vill jag maximera upplevelsen. Några tips på seating för två vuxna och två tonåringar (SK0939 till LA och SK0936 från San Fransisco).
 
Toppen