Bästa platserna i business class på Cathay Pacific Boeing 77W

Diskussion i 'Oneworld' startad av Daniel Skoglund, 20 Juli 2012.

1. Daniel Skoglund

Daniel Skoglund Ny medlem

Efter businessclass.se's utmärkta tips ska jag pröva Cathays nya business stolar på 77W i vinter. Eftersom jag är ute i såpass god tid har jag nästan hela kabinen att välja på, förutom raderna längst fram i de två sektionerna. Jag har resesällskap så jag är mest intresserade av D/G stolarna :)

2. Tommy

Tommy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej 12 D/G är bra liten kabin bara 2 rader tyst normalt bara emerald där. De främre i båda kabinerna är inte så bra tycker jag, inget bagage på golvet under start och landning

3. henrik l

henrik l Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Flög med nya kabinen mellan HKG-TPE (1h 40 min) i en 777 två klasser. Satt näst längst fram på A. Tänkte inte så mycket på hur plasterna såg ut, mer än att det är en himla trevligt stol, Känns lite som en lightvariant av F.

4. Jacob

Jacob Medlem

Det är ingen större skillnad på stolarna så har svårt att se att du kommer bli missnöjd med någon plats. Det är en riktigt trevlig business class stol du har att se fram emot. Dock startar servicen framifrån så vill du få snabbare service och större chans att få den huvudrätt du önskar kan det vara värt att välja platser långt fram.

Förresten, varmt välkommen till BusinessClass.se Daniel!

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!