Senaste nytt

Bästa plats ANA First?

TheEagle

Medlem
Haha! Flög ANA First för några dagar sedan. Kan meddela att alla platser är lika bra ifall ni är oroliga om ni gjort rätt. ;)
Var så jävla bra!
Tror inte dagens flight med LH First från ICN kommer vara i närheten.
 

palmen

Moderator
Ana:s 777-300 med First finns i 4 olika versioner om du inte visste det, så det beror nog på vilken kärra du fick den dagen. Vilken otur herr moderatorn hade då :)
De använder square suites eller vad de kallas på de planen och First kabinen ser exakt lika dan ut oavsett hur övriga planet har sina stolar placerade. Man ser inte ut från någon av de 8 platserna pga stolens konfiguration med väggar runt, öppningen för fönster är för långt fram.
Så nu har herr Cedergren lärt sig det också, det handlar inte om vilken kärra jag fick när First kabinen ser lika dan ut och jag skulle bli förvånad om jag hade samma plan från Narita som jag landade med i Haneda 4 timmar innan.
 

Johanna

Medlem
Jag brukar ändå inte titta ut så mycket. Jag är glad över att få prova att åka F med både LH och ANA. Tänker att det blir bra oavsett säte. Jag har inte valt själv.
 

palmen

Moderator
Jag brukar ändå inte titta ut så mycket. Jag är glad över att få prova att åka F med både LH och ANA. Tänker att det blir bra oavsett säte. Jag har inte valt själv.
Du kommer få det grymt oavsett plats i kabinen, alla platser är likvärdiga och vill man titta ut och sitta i stolen så är det helt fel att flyga ANA F :). Allt annat är dock världsklass!
 
För dom som önskar se hur sätet ser ut kommer här lite bilder. Som @palmen skriver är de väldigt svårt att få någon syn ut genom fönstren på grund av den dumma designen på sätena. Dock att säga är att de använder ordentliga kuddar så man sover som en sten!

IMG_3538.JPG IMG_3537.JPG IMG_3539.JPG IMG_3582.JPG
 
Toppen