Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Helt missat QC20 lurarna, får nog bli att testa ett par och se då jag kan hålla med om att over-ear kan bli lite varmt även om man är vad vid det som gammal gamer.
Funkar NC även under laddning?

Ni som testat både over-ear lurar och dessa vilka har bäst ljud?
 
Är också sugen på att införskaffa ett par QC20. Synd bara att de inte är trådlösa (ännu), de trådlösa Bose QC30 är ju gräsliga med halsbandet...

Jag gissar att i'et står för att det är apple-modellen, stämmer det? Och angånde MK2, vad är skillnaden på MK1 och MK2?
Bose egna hemsida, hittar jag inte dessa beteckningar någonstans.
 

Brandten

Medlem
Är också sugen på att införskaffa ett par QC20. Synd bara att de inte är trådlösa (ännu), de trådlösa Bose QC30 är ju gräsliga med halsbandet...

Jag gissar att i'et står för att det är apple-modellen, stämmer det? Och angånde MK2, vad är skillnaden på MK1 och MK2?
Bose egna hemsida, hittar jag inte dessa beteckningar någonstans.
Jag råkade faktiskt stå i just Bose butiken när det här dök upp.

i = iPhonemodellen
QC20 = trådbunden
QC30 = trådlösa
MK1 = En knapp som styr allt
MK2 = Ny knappkonsoll med flera knappar
 

agehall

Medlem
Funkar NC även under laddning?
Japp.

Ni som testat både over-ear lurar och dessa vilka har bäst ljud?
I de miljöer där du behöver noise cancelling är inte skillnaden i ljudkvalité märkbar skulle jag säga. Om du inte behöver noise cancelling så finns det betydligt bättre lurar.

Är också sugen på att införskaffa ett par QC20. Synd bara att de inte är trådlösa (ännu), de trådlösa Bose QC30 är ju gräsliga med halsbandet...
Tror aldrig QC20 kommer bli trådlösa. Vill du göra dem trådlösa så får du väl skaffa en extern blåtandsmottagare och koppla in...

Jag gissar att i'et står för att det är apple-modellen, stämmer det? Och angånde MK2, vad är skillnaden på MK1 och MK2?
@Brandten glömde den viktigaste skillnaden - mkI är grå/svart medan mkII är blå/svart. Antalet knappar har jag inte märkt någon skillnad på - mina gamla QC20i mkI hade precis lika många knappar.
 
Toppen