Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

El Oso

Medlem
Verkar helt klart prisvärd sådär 1/4 av priset på Bose och B&O H8. Verkar vara värt att kasta ett nämnare getöga på.
 

Alster

Medlem
Jag använder Denon AH-GC20.

Denon AH-GC20 | Hi-Fi Klubben

Efter att ha jämfört med QC25 så måste jag säga att ljudet är betydligt än Bose. Däremot är inte NC-funktionen riktigt lika vass.
Bluetooth funkar utmärkt.

Tåls att jämföras mot Bose helt klart.
 

Hötorget

Medlem
Jag har ett par Bose QC25 (med sladd) och är extremt nöjd. NC funktionen är riktigt bra, mer än tillräckligt bra för mina flygbehov. Den stora vinsten för mig är att jag är väsentligt mindre trött efter landningen. För mig är det extra viktigt eftersom jag nästan alltid åker direkt till kundmöte efter landningen - då är det skönt att inte vara "brusmosig" i huvudet :)
Om det är någon som inte testat ett par bra NC-lurar så kan effekten bäst beskrivas som att vara (nästan) döv och ändå kunna lyssna på musik - rätt häftigt, faktiskt :)
 

SASmackan

Medlem
Jag har testat många olika hörlurar genom åren och om frågan är "Bästa Noice-cancelling Hörlurarna?" så är svaret enkelt: Bose

Inte bäst ljud. Men bäst Noice cancelling.
 

jerixon

Medlem
Jag gillar ju beats mycket för att de låter bra med Hip Hop som jag lyssnar mest på. Mina Sennheiser låter nog bäst på annan musik, medans jag ej äger Bose.
När jag testade ut mina beats (jag har den äldsta modellen) så tyckte jag inte skillnaden var så stor, men det verkar som man trots allt får titta på de nya Bose!
Wireless är skönt och även om mina lurar primärt är för att lyssna på musik på och blocka ut lite av ljudet så kan det vara skönt att ha tyst i kabinen ibland.
Tack för ett bra test!
 
Toppen