Senaste nytt

Bästa maten på Köpenhamns flygplats?

pep

Medlem
Man kan blot gaa ca. 1000 meter langs stranden fra CPH op til Kastrup Strandpark's restaurant, der ligger ved lystbaadehavnen langs vandet. Eller tage en taxi dertil fra CPH for ca. 50 kroner:

Restaurant Selskaber København - Restaurant Kastrup Strandpark

Her er gode vine og endda en meget billig "husmandskost" hvis man ikke vil spendere mere end en hund (=100 DKK).

Det bedste er udsigten over Oeresundsbroen, og de mange fly der lander i CPH, og den gode atmosfaere. Maden er rigtig god og perfekt serveret. 5 forskellige slags fadoel....Hvis man er vinterbader er der gode muligheder hvis man fortsaetter langs vandet 300 meter laengere nordpaa til Karusellen, som er en offentlig aaben badeanstalt, hvor man kan springe fra 1, 3 og 5 meter vippe :) Glaedelig jul!

NB: Ferielukket i restauranten 31. december 2012 - 21. marts 2013
 
Last edited:

pep

Medlem
Alternativet er Sundby Sejlforenings "restaurant", ca. 3 km laengere norpaa men stadig ad Kastrup Strandvej. De er billigere og der er lidt mere folkeligt. Vistnok aabent hele aaret! Beroemt for 1) Pariserboef 2) Flaeskesteg 3) Biksemad. Store portioner. Man henter selv ved disken naar maden kommer ud fra koekkenet. En lille brik med ringetone adviserer....Dansk hygge.....

Restaurant Sundby Sejl - Menu
 
Kött på MASH är min favorit på Kastrup.
Seafood bar är också bra, men se upp för räkorna som bara smakade vatten. Till och med han som serverade tyckte att räkorna inte var någon höjdare, hans tidigare arbetsplats, ett hotell i Malmö, hade betydligt bättre räkor...
 
Jag lägger min röst på MASH - mycket bra kött! Min sorgligaste födelsedagsmiddag var för övrigt en solovariant på O´Learys i CPH... Fy fasiken. =)
 
Toppen