Bästa loungen i Chicago för SAS business class?

Diskussion i 'Lounger' startad av Ikaros, 18 Mars 2013.

1. Ikaros

Ikaros Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Om man är *A Gold och åker med SAS från ORD till ARN är SAS Business Lounge bästa valet? Läste att Swiss nyligen renoverat sin lounge där, är den bättre än SAS och hur ligger den rent geografiskt (så man slipper gå jättelångt när det är dags för boarding)? Tacksam för hjälp med detta!

2. SeaPlanePilot

SeaPlanePilot Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag var i båda för två veckor sedan. SAS loungen ligger i direkt anslutning till gaten medan Swiss ligger två minuter därifrån. Matutbudet var aningen bättre i SAS än Swiss. Jag tycker du ska prova båda om du har tid, titta först in i Swiss som är närmast security och gå därefter till SAS. Personal från gaten kommer in i SAS loungen och meddelar boarding.

1 person likes this.
  3. FF#1

FF#1 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Swiss loungen brukar öppna lite senare än jag brukar anlända för att åka med sas planet som går till ARN, hittar inte öppettiderna.

4. Fredrik Bodin

Fredrik Bodin Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vilken otroligt tråkig miljö på ORD! Usch o fy! Loungen erbjöd som vanligt amerikansk skräpmat. Försökte trycka i mig en grekisk sallad, men det var omöjligt. Fick nöja mig med en flottig pizzabit istället.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!