Bästa loungen Dubai och KL

Diskussion i 'Lounger' startad av Thygesson Richard, 10 Mars 2016.

1. Thygesson Richard

Thygesson Richard Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,
    Åker till KL på fredag och har lite tid i Dubai, flyger CPH-DBX med Emirates och har några timmar i Dubai. Vilken P1 pass lounge är bäst att spendera sin tid i?

Likaså i KL - vilken P1 lounge är bäst?

2. agehall

agehall Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vad är P1? Priority Pass?

3. Thygesson Richard

Land:
    Sverige Sverige
    Priority pass.

4. Välkommen till BusinessClass, @Thygesson Richard!
    KL? Kuala Lumpur i Malaysia? Keluang i Indonesien? Kulu i Indonesien? Killimanjaro i Tanzania? Kaliningrad i Ryssland?

Det som är självklart för dig kan vara helt främmande för andra, så vänligen skriv hela ordet tack.

Thygesson Richard, JohanA och johan_fbg gillar detta.
  5. Thygesson Richard

Land:
    Sverige Sverige
    Ursäkta mitt förkortande :) Menar Kuala Lumpur i Malaysia och Priority Pass i min fråga.

6. Anders Östling

Anders Östling Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Marhaba Lounge, inte alls dum om jag får säga det. Var där med hustrun under ett 4 timmars stopp på väg till Sri Lanka för en tid sedan. Bra med plats, mat och dryck. Om den är BÄST ska jag låta vara osagt, men det var den enda PP loungen i den terminalen som vi var på.

Thygesson Richard gillar detta.
  7. Thygesson Richard

Land:
    Sverige Sverige
    Toppen - tack för svar!

8. sweflyer

sweflyer Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I Kuala Lumpur är det bara Plaza Premium som finns i terminal 1 såvitt jag vet. Den är helt OK, jag var där för två veckor sedan. Har utsikt mot plattan.

Viktigt om Kuala Lumpur är dock att det tar lång tid att åka till flygplatsen, samt att såväl incheckning och tiden att ta sig förbi passkontroll och med tåget ut till satellitbyggnaden är lång. Vill ni hinna njuta av loungen hade jag åkt från stan senast 3,5 timmar innan avgång. Jag åkte själv 3 timmar innan avgång vilket blev lite tight med alla formaliteter.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!